mysweetestthings -

Shawty with you♥

Hejhopp! Idag är en ganska bra dag!
Började dock dagen med regn, blää.. Men jag fick iallafall skrivit lite på min låt idag! Började halv ett efter det, mami körde!:D Hade filmlektion i en och en halv timma, och gick sen hem i regnet. Satt hemma och gjorde typ ingenting, lagade lite mat och åkte till träningen med min sjuka oliv. Tränade en och en halv timma och åkte hem med far. Åkte hem och åt lite kvällsmat(: Gooott! Nu har jag beställt lite kläder från HM och Yesstyle, och beställt utspringningsklänning till studenten och en nyår/julklänning! Sen ska jag shoppa på lördag också! Woho! (: Nu har jag suttit och lyssnat på lite bra musik och klockan är inte ens mycket än! Älskar att träna tidigt och komma hem tidigt.. (: Skulle de vart torsdag skulle jag fortfarande stå på isen..
Nu ska jag sluta bablba!(:
Juuuste ! Justin släppte Mistletoe igår♥ Kärlek till den och hans kommande skivor! Imon kommer One Directions nya låt.. Velpellar.. Occcch imon kommer förhoppningsvis Sims 3 husdjur landa i brevlådan! (: Tummen upp för det! Och inatt släpps Justins Mistletoe video.. Julen börjar tidigt i år!(;  Puss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2011-10-19 @ 00:00:42 / http://johannameh.blogg.se/

Asså kan alla sluta tjata om julen?? Det är OKTOBER! Jag förstår inte.. Det är ju julgrejer överallt!

Postat av: Olivia
2011-10-19 @ 00:30:08 / http://heartman.blogg.se/

haha bablba.. indeed med johanna!! varföööör är 1D velpellar? <3

Postat av: Frida
2011-10-19 @ 01:14:29 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Men hallå, Julen är ju det bästa som finns! o:

Och jag lyssnade på hans låt. Riktigt grown up nu ju.

Hoppas på sims imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: