mysweetestthings -

Under the mistletoe

Like i Said, failade stort på trean! Hahahaha! Nu har jag egentligen lektion, men de regnar, så vi kan inte filma.. Men vi ska tydligen diskutera regler och prata ljud istället.. Efter det är de lunchrast och pankakor! Men jag får inte äta för jag ska på körlektion.. Fml.. Sen har jag ledig tid i typ 45 minuter och sen är det dags för halka.. Efter det bär det direkt av mot träningen! Har glömt packa kläder... Oopsi!
Åh Justin släpper snart sin julskiva! Kommer bli grymt! Massa grymma låtar! Woho! Puss<3


Kommentarer
Postat av: Frida
2011-10-09 @ 14:40:47 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

SV: Den sista ja♥ Så jävla klockren.

Men jag har skickat mail till cdon och de har fixat det. Fattar inte riktigt hur dock. Hoppas jag får mitt spel när de släpps bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: