mysweetestthings -

Wanna make you feel wanted♥

Sitter och lyssnar på min nya favvolåt♥
Mysig!(:
Det är fredag, tråkiga lektioner i skolan och cyklade sedan hemmåt, men med ett stopp på Facklan för att hämta fyra biljetter av premiären till Breaking Dawn♥
Sen fick jag tre grejjor från HM(y' Och har ätit tacos, kollat på Idol♥ och spelat Sims sedan dess! Nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på senaste avsnittet av Vampire Diaries innan läggdags! Uppstigning tiiiidigt imon!
Skall vara i ishallen 07.30 och sen efter isen ha fystest, och efter det in till stan och shoppa, och kanske hem till Ovve på kvällen! Men nu bjuder jag på en sjuukt vacker bild.. (y' maha
Bara för att jag fick ett föl på Sims idag(y'

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-10-22 @ 16:07:33 / http://heartman.blogg.se/

breaking daaawn! <3 och VD var bra!! I'll wait for you noow :)

Postat av: Frida
2011-10-22 @ 18:59:56 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Ska föda upp hästar på sims har jag bestämt. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: