mysweetestthings -

Just things people say♥

Har ju inte berättat vad jag köpte på ullared än! Inte för att det är speciellt intressant, ville mest berätta att jag äntligen fått köpt mig ett par Amerikanskaflaggan-converse! :D Sen kommer jag inte ens ihåg vad jag köpte.. på riktigt. Var nog inget som var alltför viktigt.. Köpte mig ett linne med en amrikansk flagga på... Det skadar ju aldrig!
Igår var det fredag, och jag och Emmy skulle egentligen på krök i Åsa/Lindome. Men vid halv tio visste vi inte om de blev något eller inte, så vi sket i det. Emmy smsade vid typ elva och sa att dom skulle mot åsa då.. Kändes lite smått ovärt! Åkte istället ut på äventyr.. Vi körde över en Illervalp. Fy. Jag hade ångest efter.
Idag har jag vart på skolan och hjälpt nior som ska börja nästa år! Har även smidit planer inför studenten.. mohahaha :D Fick hamburgare och popcorn innan vi åkte hem(: Fick lasagne när jag kom hem.. Hungrig var ju de sista jag var.. Det känns som söndag idag..

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-04-30 @ 01:05:06 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

SV: Det är bara jag som inte har något liv som orkar läsa igenom det. Hehehe.

Den var sorglig. Kändes som på riktigt ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: