mysweetestthings -

Långfredag.. låååååång fredag.

Ja, de kan man verkligen säga, känns som om jag har vart vaken i flera dagar.. Jag har städat min garderob, i flera timmar, rensat ut lite, och provat massa kläder, till exempel min GO-tröja från Barnkanalen inspelningen med Ovve! Haha den passar fortfarande den där lilla tröjan, i storlek 130/140.. Förjävla kort va den iallafall.. haha
Sen har jag strassat klart mina studentskor! Snyggt blev det! Nu ska jag bara köpa sidensnören och hitta nya balskor... ( ): ) Har sytt in massa grejjor idag också, och klippt sönder.. och sytt ihop... haha^^ Glömde dock mina shorts.. Får ta dom någon annan dag! Skulle egentligen ut med Oscar och gänget ikväll, men jag ska öppna på jobbet för första gången imon, så jag får stanna hemma och kolla på Big Brother istället!
Har beställt en käck liten One Direction tidning från Australien också.. Och imon börjar min kattpassning av Misse-Måns♥ Söten där! Och.. jag ska gå och beställa tatueringstid någon gång i veckan... Någon som vill hänga med? Haha^^ Nu ska jag sätta mig vid tvn och äta yoghurt och ananas! Mmmmmhhmhmhmhmhm gottttttt. Damp.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-04-07 @ 00:18:15 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Jag ska nog beställa på onsdag.. (:

Postat av: Olivia
2012-04-09 @ 13:06:38 / http://heartman.blogg.se/

Hahahahaha GO! Skojjar du passade den fortfarande?! Har också den liggandes längst in i garderoben men får inte ens över den över huvudet tror jag.. Vill också tatuera mig!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: