mysweetestthings -

The good life passes by♥

Idag har jag vart i skolan, inte jobbat alltför mycket.. Åkt och tatuerat mig.. Gjorde inte alls ont :D Bara där skin övergår till ben.. Där gjorde de lite ont.. Annars var det som att ta en spruta! Var heelt speedad av allt socker, och det är jag förmodligen fortfarande.. Därav alla konstiga gifs jag lagt upp idag.. Har lite ont bakom örat nu dock.. Och jag fruktar vad helen ska säga imon... Hon kommer döda mig.. YOLO!(;
Jag har vart hos Sofia en stund och gjort balförslag! Blir nog halvuppsat, det värsta Sofia vet, men de blir nog fint till min klänning♥ Jag kommer va så jävla extrem på balen.. Jag ska alltid vara värst.. Utan att själv tänka på det.. herregud..
Idag skulle jag egentligen jobbat för Deli igen, men jag slapp och det gjorde Sofia och Sandra!(: Så nu ska jag städa mitt rum.. Och inte göra så mycket av min kväll.. Som vanligt då.. IMON SKA JAG TRÄNA IGEN:D::D:D:D:D:DDD -Socker.

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-04-24 @ 17:52:48 / http://heartman.blogg.se/

hahaha socker... YOLO! ska du ha såndär stor flätagrejs? vill nog ha uppsatt nu trots allt.. Skit samma om du är värst, du är ju snyggast också! <3

Postat av: Soff
2012-04-25 @ 00:51:19

Halvuppsatt??????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: