mysweetestthings -

There's only One Tree Hill ♥

Rös igenom sista 20 minutrarna av det sista fina avsnittet♥

Igår hade vi sista auditionen! Kul! Självklart va våran favvovaktis där♥ Hrm. Vi körde iallafall irländsk julafton i slutet. Haha! Så sjukt kul! Fy va kul det är.. Haha
Iallafall, är på riktigt städhumör idag av någon anledning, de händer inte ofta (en gång/millennium typ) så man får ju änna passa på! Så nu rensar jag min garderob, och vet ni vad jag hittade? Mina egna Sverige tights som jag letat efter sedan Frankrike! haha, har tillomed köpt nya och fått någon annans... De va bara mamma som lagt in den andra personens i min garderob... Och så hittade jag mitt dyra Dior läppglans från Together tiden som jag tappade bort i Maj förra året! :D Nice! Nu får jag lite mer plats i garderoben också.. Det är ju käckt! Jaja, nu ska jag återgå till städandet!

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-04-06 @ 19:35:45 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Jag hatar irländsk julafton! Mår skitilla ):

Postat av: Olivia
2012-04-09 @ 13:08:28 / http://heartman.blogg.se/

irländsk julafton<3 Men jag fattar inte, har du tre par tights nu? eller två? eller ett par? För martina saknar ju ett par också..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: