mysweetestthings -

Wanna lie in bed all day..♥

Hey you♥ Idag är det Valborg, vilket för dom flesta betyder ledigt, men jag har både gått i skolan, jobbat och ska snart träna! Men det är inte något som jag har emot.. (?) Den meningen blev konstig och jag fick skriva om den tre gånger, men den blev bara konstig ändå.. Iallafall, skolan 09:30-12:40.. Inte så farligt, dock Historia och Natur, inte kul alls.. Men men. Sen bad mamma mig komma och jobba.. Det va kaos med mycket folk på jobbet och hon va tvungen att bli klar med allt.. Så jag åkte upp direkt efter skolan och jobbade i två timmar innan jag åkte hem. Hemma gjorde jag smoothie, kollade på vad jag ska ha på mig ikväll, packade iordning, lagade pannkakor och nu ska jag lägga ner alla mina grejjer i en väska innan jag kan åka! Ikväll, efter träningen, åker jag, Linnea, Lillen och Louise hem till Louise och gör oss iordning! Ikväll blir det utgång med tjejerna och Martina och Lisa!(: Förmodligen Valand, men vi får se vart vi hamnar! Efter det drar vi oss hem till Louise och sover där! Blir våfflor till frukost(y'
Nu måste jag dra mig, åker till träningen om fem minuter och jag är inte klar än.. Festa lugnt! Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: