mysweetestthings -

Du är nog den som jag borde vara hos♥

Haha, bara för att jag klagade på att det suger att jobba, ska jag hylla hur gött det är att vara ledig de dagarna man är det. Ledig. Speciellt de dagar man är ledig från både träning och jobb.. Så skönt att veta att man inte har något speciellt inplanerat på hela dagen. 
Var ledig från jobbet i tisdags, så jag och Marcus åkte in till Universeum en stund, åkte sen och åt pizza innan min träning! (bra träningsmat, jo tack ja vet!) Sov hos honom till onsdagen, då jag var heeeeeeelt ledig! På morgonen fixade jag mina fransar, åkte sen hem och hämtade Marcus, så åkte vi till fjärås och hälsade på Beccan och Meja!(: Mysigt(: På kvällen färgade vi hans hår^^ Hände typ ingenting): Blev lite varmare brun färg bara.. Igår gick jag upp tjugo i sju och åkte hem, duschade och gjorde mig iordning. Sen tog vi bilen till Vålberg, värmland, och hade begravning för Morfar Teddy! ): Så himla fint♥ Jag sjöng två låtar, det va lite jobbigt.. Svårt att hålla tillbaka tårarna!
Sen hann jag inte tillbaka till min träning, så har haft ångest för att jag missade den.. Och idag har vi inte gjort så mycket... Jag och Marcus alltså(: Dock började vi inventera vid två! Han gick hem vid 18 och kom och hämtade mig när jag jobbat klart vid tio! Så körde han mig hem!(: Ska kaaanske sova hemma, eller så åker jag till honom nu! Måste plocka iordning lite grejjor, och skridskoväska! 
Annars ska jag träffa Ovve imon♥ Saknar henne♥ Saknar mina vänner♥
Puss på er♥
 
Så jävla rolig.. HAHA

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-08-31 @ 23:16:35 / http://johannameh.blogg.se

ska inte olivia på släktträff imon? :)

Postat av: Ovve
2012-09-25 @ 13:10:05

hahaha hunden... "I took some.. BEEF!" klickade på ett annat klipp efter.. kolla!
http://www.youtube.com/watch?v=f-Kt_kuYVtU&feature=player_embedded#!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: