mysweetestthings -

You'll grow up like me some day♥

Sitter just nu nere i Varberg och väntar medans Sofia gör sina fransar! Sitter och kollar på ett avsnitt av Teen Wolf, dock är mitt internet inte mycket att hurra för så det tar ju ett tag att ladda.. 
Idag vaknade jag upp hos Marcus, och tog bilen till kungsbacka för att ta blodprov, igen.. Sen åkte jag hem och åt frukost och sov innan Sofia kom vid 11 och klippte mig! Sen åkte jag och hämtade min bil som vart på lagning sen igår morse! 
När sofia är klar ska vi äta lunch här, innan vi åker hemmåt igen! Men först ska vi hälsa på mostrarnas gosis(: Sista gången innan jag ska till Gotland! Sen är det dags för träning för min del! 
Puss på er♥
 

Kommentarer
Postat av: Emmy
2012-08-09 @ 13:34:19 / http://emmythornelof.blogg.se/

We miss you too Friiiida!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: