mysweetestthings -

12/12/12

Idag är de 12/12/12, vilket är gaaanska coooolt!(: Kommer inte hända igen på typ tusen år! Idag har jag tagit en ledig slappdag, och vaknat hos Marcus och åkte hem när han skulle ta pendeln till jobbet! Sen dess har jag målat mina naglar, sovit lite och kollat på OTH! :D Bästa serien! Har vart hos en naprapat också, fick stötar idag! Och nu sitter jag återigen i soffan och kollar på oth! Längtar tills tvrummet är klart på övervåningen så man kan titta på projektorn((: Pappa har iallafall målat och tapetserat lite! Ska visa när allt är klart(: De blir bra!(: Filmkväll hos mig någon?(; hihi(: 
Snart kommer far hem och vi ska äta våfflor! Så nu ska jag göra smet så att han inte kan säga nej(: hihi^^ Ikväll är de träning och sen ska jag en sväng förbi marcus innan jag ska hem och sova! Öppnar torsdag, fredag och jobbar stängning på lördag! På söndag har vi juluppvisning och sen jobbar jag måndag, tisdag, ledig onsdag, och jobbar fram till jul! Sen är jag ledig tre dagar, och jobbar sen lite till innan jag är ledig, och jobbar nyår! haha nu vet ni mitt jobbschema resten av året.. Sjukt att året snart är över. Året jag har längtat efter hela mitt liv. Året man slutar skolan och får börja leva på riktigt! Har haft en mjukstart, och när konståkningen är slut börjar de på riktigt.. att få/kunna göra vad man vill/bara ligga och slappa en hel kväll.. Vilken dag på veckan man vill, är inget jag har upplevt på många år.. Om man inte räknar en månad under sommaren eller någon vecka under jul. De kommer förmodligen kännas tomt, men jag får fylla min tid med annat! Nu va de inte detta jag skulle skriva om utan de blev ett litet sidospår.. Bara fem tävlingar kvar. Nästan fyra månader. Halva jag är snart slut. Det som har definierat mig är snart över, som bortblåst. Den jag är. Är snart för gammal. Jahaja.. 

Kommentarer
Postat av: Nathalie
2012-12-12 @ 17:23:22 / http://mysecretsthoughts.blogg.se/

100 år :D

Postat av: Johanna
2012-12-12 @ 17:37:54 / http://johannameh.blogg.se

jag lovar dig att det inte kommer kännas tomt speciellt länge.. tiden man får över fylls upp med annat nästan lite för lätt och innan man vet ordet av har man lika lite tid över som när man tränade som mest.. fast det beror väl på vad man gör när man slutar träna ;)

Svar: haha ja har hört de(;
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: