mysweetestthings -

23 December

Efter att jag klätt min gran i fredags och slagit in ett 50kr paket till någon i laget, åkte jag hem till Marcus! Vi tog in julgranen och pyntade den! Åt knäck och tittade på svenska hjältar också! Mys(:
I lördags morse hade vi morgonträning och lite julmys! Bytte paket och gjorde sönder dörrar.. Haha
Sen åkte jag hem och tittade på oth innan jag skulle åka och jobba stängning!
Stängde med Sandra och åkte hem till Marcus! Vi somnade vid halv fyra och jag vaknade efter ett tag och kunde inte somna om, hade ont i magen! Och imorse öppnade jag på jobbet, vid tre åkte jag till Coop och köpte lite mat! Sen åkte jag hem och sov i någon timme innan vi åt mat och sen gjorde Sofia fransar på mig!(:
Marcus och Mocke svängde förbi en stund! Marcus fick julklapp av pärorna mina!(:
Sen har vi fått våran traditionella jultalrik med godis! Fick också presentkort på kicks!(:
Imon ska vi hem till beccan! Men först, dusch, frukost och morgonpresent! Den ligger under granen och väntar på mig!
Tänkte bara passa på nu i pausen av Bingolotto, att önska er en gooooood jul!!! Hoppas eran blir grym!(:
(Nu har ioförsig bingo börjat för länge sen men jaja...^^)
God jul på er <3


Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-12-26 @ 14:34:56 / http://johannameh.blogg.se

Hahahaha! Men varför såg jag dig inte?? Så typiskt! <3

Svar: haha du skulle nog garvat åt mig... haha^^ Du såg upptagen ut! hade massa kunder i kö(:<3
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: