mysweetestthings -

All I want is you this christmas

Idag jobbade jag som sagt 9-16! Sen åkte jag till Maxi och hämtade 2 paket, fram och tillbaka från jobbet och inne på maxi tog 40 minuter...... Dat trafik!
Hade kaos och typ 30 kunder i butiken på samma gång en halvtimme innan jag skulle hem! 
Nu har jag precis klätt herr gran och väntar på att Marcus ska sluta jobba! Då ska jag hem till honom! men först ska jag slå in en klapp som ska med till träningen imon! Mamma ska bara komma hem med en käck kartong! Hihi(: Sista träningen på en vecka imon! Jobbar kvällen imon, och öppnar på söndag! Sen är jag även jobbledig fram till torsdag! skönt!(: 
Marcus har köpt en julklapp till mig idag. ÄR SÅ NYFIKEN!!!!!! hihi(: Bara två dagar till sen är de juuulafton! Och idag ska vi egentligen dö.. Och jag och Marcus har fem månader idag!(: whopwhop♥
Här är jag och granis! Visst är den fiiiiin? Med fina hjärtan och röda kulor! Och skridskor självklart! Men jag tror inte någon kom med på bild.. Doh! Jooo! längst ner! (:
Puss på er, ha en fin kväll♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-12-21 @ 23:05:09 / http://johannameh.blogg.se

du skulle kommit och sagt hej till mig!! jobbade ju.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: