mysweetestthings -

Damn this feeling

Just nu borde jag göra mig iordning/äta mat, för om 40 min åker jag till träningen och är inte hemma (hos marcus) förrän vid halv tio.. Men jag är såååå trött och orkar inte röra på mig....
Igår hade vi uppvisning i frölunda borg, och för oss, som inte brukar åka speciellt bra på uppvisningar, och hade, första tävlingen förra året, 5 fall i korta, så är 1 fall i långa och två grymmeåk gaaaaaanska så jätte bra! 
Det gick väldigt bra för er som inte förstod min komplicerade beskrivning... (: Efter uppvisningen åkte jag hem till Marcus och duschade, och sen gick vi och la oss! Han skulle gå upp tio i sju och kolla på film sa han, men när jag åkte halv nio hade han fortfarande inte gått upp.. den pojken.. haha^^
Sååå idag har jag jobbat 9-16 och imon öppnar jag, och på fredag 9-16 igen och SEN JOBBAR INTE JAG PÅ FEEEEM DAGAR! Vet ni hur sköööönt de är ? Två dagar känns som en vecka ledigt, fatta då FEM. Gash. Dock är det tävling(!!!) i helgen och sen (tror inte ni märkte de nu men ni fick följa med ner i köket för nu måste jag äta((:) är de måndag till onsdag! Ska försäka åka ner till beccan en dag och vara hos henne, och kanske åka till liseberg med marcus och victor!(:
Nuuu blir de pannkakor! Som elitidrottare har jag hört att man tydligen ska äta något mer.. (och mer näringsrikt eftersom pannkakor är de minst näringsrika som finns typ)
Meeeen puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: