mysweetestthings -

I am free

Hej! detta får bli snabbt, för Marcus familj kommer any second now! 
Igår efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning och sen åkte jag och mötte Marcus på jobbet, och så gick vi och åt middag på Pizza Hut! Mys!^^ Sen åkte jag hem till honom en stund, kollade på slutet av inception och sen åkte jag hem till Linnea och sov där med henne och Lojjz! (Louise, du glömde visa mig videon!!) 
Imorse vaknade vi och vid 7:30ish va vi i ishallen! Först is två timmar, fys, och sen hade vi strasstuga efter de! Klänningsfix! Uppvisning på tisdag och tävling på lördag! 
Sen åkte jag till frölunda torg och köpte min ring (lämnade tillbaka den jag köpte i torsdags, igår) Och sen åkte jag till Göteborg och hämtade Marcus! Sen körde jag/han hem honom och nu har jag lagat (pappa gjorde grunden...) efterrätt och gjort mig iordning! Och städat.. Nu är jag vråååål hungrig! Hoppas de blir mat snaaart! Nu kom Meja (Rebbe och sofipropp också... ^^) så nu ska jag gå ner och pussa på henne! Pussss på er♥

Kommentarer
Postat av: Thilda
2012-12-02 @ 23:48:18

Taack! Är sjukt taggad :)

Postat av: Gottisloppan
2012-12-07 @ 00:37:56

JUST DET


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: