mysweetestthings -

It's like slow motion

Glömde publisera detta igår....
Lite små kaos på jobbet idag, kassor som inte funkade, massa varor, massa paket, tidningar och massa kunder.. Som de flesta dagarna har vart nu innan jul! Slutade iallafall två och imon jobbar jag dag istället! :D 9-16, och de är min träningslediga fredag! Wääj(((: Efter jobbet hämtade jag min tröja jag ska ha på nyår! Beställde en klisterbh osså! Och min kjol från topshop kom idag, så den ska jag hämta imon! Idag ska jag träna! Obviously.. Och sen ska jag hem till marcus och sova där! 
Nu kom papsi hem och ska göra pannkakor till mig! Mööömmms(: Sitter just nu och lyssnar på RED med taajlår! Thai lår.. hehe^^ Fönster-nätshoppar också(: Sparar till USA.. De går ju sådär nu i juletid.. men har fått ihop några tusen, och fler ska de bli! Unlimited shoppa loss @amerikat! Wääj(: 
Här får ni ett par käcka bilder!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: