mysweetestthings -

Lilla jag försvann

Hejhoooopp
Igår va en halv bra dag... Sov hos Marcus och fick frukost på sängen((: Okej, en macka, but still, jag slapp röra ett finger! Sen spelade han CS och jag La Noire, och sen kollade vi på Ted/jag sov i hans armar((: Mys(: (jag va trött, första sovmorgonen(/slapp gå upp innan 6 eller 7) på flera dagar och vi vaknar vid nio..) Sen så va jag tvungen att åka och fixa mina fransar! Så jag hämtade Sofia på jobbet och vi åkte till Salongen! Direkt efter det åkte vi hem till Yvonne och Ola (Mattes föräldrar) på glögg! Sen åkte jag hem och tog med mig kläder, hoppade in i bilen och åkte och köpte middag på donken!(: Sen skulle jag som vanligt (Naturell QP, endast ost((: ) ställa mig på beställnings platserna och vänta, och satt säkert där och vänta i typ fem minuter (motorn avstängd.) När jag skulle starta den igen så hackade den bara)): Fick ringa pappa som fick komma och försöka putta igång bilen, vilket inte gick, så vi åkte hem och hämtade startkablar och åkte tillbaka till donken och startade bilen med startkablar! 17:40 åkte jag hemifrån och åkte ifrån donken 18:45! Träningen började 18:30.. Le stress! Tur att det inte va snö igår! Sen tränade vi och jag åkte hem och sov nästan direkt! 
Imorse hade pappa fixat min bil, skrapat rutorna och startat den, så jag gick bara ut och körde! Den satt på laddning över natten(: Skulle inte förvåna mig om jag blir fast på Selma ikväll... 
Nu har jag fixat lite med Marcus present och fotat lite! Är lite trött och funderar på att sova en stund.. Ikväll är de dans! 18:15-20:15! Får åka i tid och köra långsamt, vägrar sluta som någon av alla bilar har gjort idag.. Vill heeeelst inte köra av vägen tack! Eller bli påkörd.. 
Fick iallafall göra första avtrycken i snön imorse.. de va mysigt(: 
Hittade en bild (jag har tungan ute på typ alla bilder.. forrealzz..) ifrån Nittorp i.. höstas!

Dat orörd snow.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: