mysweetestthings -

Fest i hela huset!

Asså yesss! Guldmedalj! Dagen har vart för jävla lång.. Grym träning imorse, lång paus med vila, smink, hår och mat. Sen tävling, åket gick okej, vi är nöjda! Hade två fall men de är bra ändå!(: Fick poängrekord både korta och långa! Gött! Efter tävlingen gick vi tillbaka för guldmiddag med glass till efterrätt(: (efterrätt till varje måltid....) sen tog vi de lite lugnt innan vi gick för att kolla på resten av tävlingen och för att vara med på prisutdelningen! Boomerang åkte upp en plats och slutade trea! Stog förövrigt på läktarn och bytte om till klänningen innan prisutdelningen, tre killar stog och kolla på oss hela tiden.. Läskiga va dom.. Sen va de två killar i samma lag som gick på toa tillsammans... Precis som jag, lillen och Louise.. Fast man vet ju inte va dom killarna hade för sig..(: Vi spenderade typ en timma på prisutdelningen, poserade för flera hundra bilder.. Haha herregud. Typ små tjejer som kom fram och villa ta kort med oss och grejjor..(: sen gick vi iallafall hem och fick champagne och massa godis! Så nu är jag full. Fast nej. Så nu har vi duschar och packat och jag sitter inne hos Martina, Lisa och Emma, men Louise och Vanessa är också här.. Ifall ni undrar.. Vanessa och Emma badar i bubbelbadkaret fyi..
Imon är det shopping för hela slanten! Till skillnad för er därute, som ska till skolan medans jag shoppar loss i Milano! Jealous much?(;
Nu ska jag fortsätta vara social innan läggdags! Puss<3
Här bjuder jag på en salig blandning av blandning av bilder.. Nej.. De gick inte..): ni får två.. Nej inte ens de.. Dumma mobil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: