mysweetestthings -

Ja saknar dig mindre och mindre..

Här sitter jag och lyssnar på Knappen och Hakim som sjunger Utan dina andetag klockan 06:09... Jag ska vinna dom där jävla biljetterna... Och har egentligen ingen anledning till att vara uppe såhär tidigt annars.. Men vad gör man inte för bebisarna?♥ Deras nya låt har iallafall läckt ut.. Gud så bra den är!(: Fiiint är de!

Igår va jag iallafall i skolan, skulle komma på två filmer typ, idag ska vi nog filma en start scen.. Bara för att.. Och efter det kollade vi på en kille som trollade ( (: ) De va lite tråkigt och lite småskojj.. Sen åkte jag hem och lagade pannkakor.. De är ju det enda jag äter nuför tiden.. Sen va de träning.. Jag är jätte trött nu..
Jag vill kolla på OTH, men måste ha ljud på.. Så de blir ju skumt med bakrundsmusiken.. Men ja kör ändå!
Ska äta pannkakor till frukost.. Vill ha en banan också.. Vi har inga bananer hemma.. (:
Ikväll är det träning! Sista torsdagen i Wallenstam eftersom hästfanskapen kommer bo i ishallen frånomed nästa vecka.. Iallafall.. Har Film och Projekt och Företagande idag.. Och sen ska jag hem.. PLUGGA inför provet vi har imon.. (måste ju börja.. i tid..) Har inte ens gjort frågorna än.. Får kolla med folk i klassen!

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-02-13 @ 16:51:46 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Gillar du att uppdatera din blogg eller?? Till och med jag uppdaterar ju (och jag har inget liv)

Postat av: Emmy
2012-02-14 @ 17:09:49

Svar; Jag hittade klänningen på promgirl :> Tack för tipsen annars! Och tack, jag vill faktiskt ha den klänningen ändå. Men ska in till stan o kolla någon dag :)

Postat av: Thilda
2012-02-14 @ 19:41:21 / http://thildazimmergren.blogg.se/

Ja, det är roligt :) uppdatera kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: