mysweetestthings -

Struggling to pay rent

Idag är en halvtdålig dag.. Är trött och hungrig.. ): Och min balklänning kan inte beställas like i said, men ja kanske har löst det! Hittade en annan som sålde klänningen, men i fel färg.. Så jag hoppas dom löser det.. Annars sitter jag bara och lyssnar på massa Ed Sheeran♥ Skolan va tråkig.. Kollade dock på film sista lektionen! Den sög.. men vi slapp jobba! (y'
Igår va vi träningslediga, så Sofia och jag åkte till gymmet.. Något av de värsta jag vet.. Att svettas bland folk.. ( Har jag möjligtvis valt fel sport?(; ) Vi va där vi sju, och körde lite gym och crosstrainer innan Zumba som började 19.40! Sen åkte vi hem, jag duschade och åt macka((: Goooottt.. Jag är mega hungrig.. haha(:
Idag är vi träningslediga igen, och jag ska va ledig och äta tacos! (Tror jag) Något med köttfärs iallafall..
Imon är det morgonträning, fast med sovmorgon! Ska nog gå upp typ halv åtta!(((: Istället för kvart över sex.. Sen är det jobb typ tolv till fyra. Och på kvällen är det 100 dagars fest på parken! Nice!(:
Fick mina nitar igår, så nu ska jag nita mina shorts!(: Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: