mysweetestthings -

This is not a drive by♥

Trodde de inte va så längesen ja uppdatera bloggen.. men ojdå(: höhö..
Idag är det iallafall alla ♥ans dag, och jag har jobbat, tränat och haft mentalträning! Fått en liten present av mami(: En chokladask, åt en rad och gav resten till pappa..(: Ett plastmobilskydd som jag behöver och en vit bh+ ett vitt linne som har färgats till.. ja vet inte vad.. Brun rosa?
Since we last spoke har jag fått mitt sista sportlov, jobbat, tränat, slappat, tränat lite till, firat emmisen, fikat, bakat den goda kakan!♥ Städat mitt rum lite.. Och gjort ett par shorts av ett par gamla byxor.. Synd att jag har slängt många av mina byxor som va för små.. Dom passar ju nu igen.. Men dom jag vill ha nu var det hål i så de skulle nog inte gå ändå.. Nåväl!
Mjöda bad om en kommentar på kakan.. Obeskrivligt sjukt jävla god om du frågar mig.. Hade inne den i typ 50 minuter i ugnen.. Skulle haft inne den lite till tror jag.. Typ mer mot en timma.. För brownien va inte helt klar, så de blev jobbigt när man skulle värma upp den för servering.. Och jag skulle nog valt en mindre form med hörge kanter så att det blev mer av varje lixom.. Svårt att förklara men men.. OCH så skulle jag valt att göra browniesmeten själv, för att spara på pengarna och spara på den amerikanska konstgjorda smaken!
Här har ni iallafall receptet om ni är sugna!♥
Imon ska jag fixa mina fransar och träna typ.. Sista Sverige träningen innan Milaaano! Nice!
Nu ska jag pyssla lite innan läggdags! Och bädda rent sängen... Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-02-15 @ 19:17:12 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Mmmm, gott!



Spara alltid kläder som är för små och som är fina. För en dag kanske man kommer i dem (: Jag har två par byxor som jag vill komma iiiiii.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: