mysweetestthings -

Time for me to fly

Så.. Nu ska jag berätta.. Inte för att de kan bli så intressant men skitsamma.. Sanna blev magsjuk/matförgiftad eller något efter träningen igår, så hon kunde inte tävla. Så där fick jag så käckt hoppa in, på en kortisplats jag aldrig åkt på.. Men de gick nog ganska bra ändå.. För att aldrig ha åkt där innan.. Men stackarn mådde bättre men har spytt igen.. Så jag fick träna imorse också.. Får se hur de är på tävlingen hoppas för hennes skull att hon mår bättre så att hon får tävlat!(:
Vi ligger iallafall 8a, sämre än vad vi vill men nu har vi inget att förlora! Bort med handbromsen!(:
Nu ska vi vila.. Men jag kan inte sova.. Så jag packar.. Är galet hungrig.. Vi bara äter och äter här nere.. Så magsäcken är svenstor, så man är ju hungrig hela tiden typ.. Okej nej, man är mätt hela tiden för att vi äter.. Pasta..
Nu kom jag av mig.. Jag packar, sen ska jag nog vila lite innan hår och smink om en halvtimma.. Jag har kollat på video också, ifall jag ska åka.. Så ja vet vart jag ska.. Och kolla ytterarmar också.. De får jag inte glömma.. De gick ju inte riktigt som jag ville på träningen.. Haha.. För jävla många punkter.. Vill någon räkna?(: nu ska jag återgå till mitt bomb nedslag till väska och få vilat lite! Puss<3 (hoppas det går att kommentera.. Orkar inte gå in på datorn..)


Kommentarer
Postat av: Frida
2012-02-04 @ 12:41:16 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Ytterarmar? Har man innearmar också eller?

(Det är femtiofem punkter!)

Postat av: Emma
2012-02-05 @ 20:19:18 / http://grannis.blogg.se/

"åkte hem med färre personer än vad vi åkte hit med pga magsjuka" Lät som om folk dog... :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: