mysweetestthings -

Att va nära dig..<3

Hello dear readers.. Igår gjorde jag nog inte så mycket.. Köpte en 50 kronors klapp på kungsmässan och passade på att köpa en fin ring(y' Åkte sen hem och åt mat, pizza<3 såå längesen, njöt av varje tugga(: (ifall ni undrade...) Sen ringde Filip och frågade om jag ville följa med ut.. Hade inga planer inför kvällen, så what the heck?! Gjorde mig iordning och åkte cirkus en timma senare till Lindome och tog pendeln därifrån med Emmy, Filip och Anton! Åkte till Mölndal på förfest.. Kul.. Haha not.. Men men, killen som bodde där va lite speciell så att säga, men de är lugnt ändå.. Jag och Emmy lämnade hans lägenhet efter ett par timmar och åkte med spårvagn till Berså där vi spenderade resten av kvällen! Hade jätte kul! Som alltid när jag och Emmy är på partyhumör! Gick därifrån för att hinna med sista tåget, körde Emmy till hennes pappa och åkte hemåt! Halv fem somnade jag.. Och skulle jobba vid elva, så fem timmars sömn, men de är inte fy skam! Eller något.. Jobbade iallafall med Andreas, och de va dött idag): En full gubbe kom in och nästintill somnade på disken.. Jag visste inte riktigt vad ja skulle ta mig till.. Men de löste sig.. Han gick..(:
Sen har jag bara vart jätte trött.. Ätit god middag, glass och mackor lite senare.. Lördag och allt!(: Somnade i soffan en stund också.. En liten powernap innan vi kollade på Smurfarna! Hahah! Bäst!(:
Nu har jag iallafall tagit hand om mina naglar, kollat på en annan bra film, och ska nu sova! Känner mig lite dum mot Johanna och Emma.. Förlåt för att jag dissade fikan! Men jag skulle inte orkat gå utanför dörren..
Godnatt! Puss<3


Kommentarer
Postat av: Emma
2012-01-08 @ 00:08:30 / http://grannis.blogg.se/

Löngt broshan <3

Postat av: Emmy
2012-01-08 @ 01:48:34

Hell yeah, du e fanimej min partykompanjon ;) <3

Postat av: Johanna
2012-01-08 @ 23:43:17 / http://johannameh.blogg.se/

Ingen fara my dear :) <3

Postat av: Thilda
2012-01-10 @ 10:12:45 / http://thildazimmergren.blogg.se/

Inget är bestämt än vad jag vet, och sen har jag hoppat av studentkommiten! (:

Postat av: Thilda
2012-01-10 @ 13:00:25 / http://thildazimmergren.blogg.se/

Som sagt så är jag inte längre med, och det är inte längre mitt ansvar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: