mysweetestthings -

Beautiful people like you♥

Tänkte inte skriva så mycket.. men idag har vart den sista lediga dagen, på mitt sista jullov... Lite småsorgligt när man tänker efter..
Har softat, pluggat (det va planen..), lagat god mat, kyckling och grönsaker i ugnen, med nudlar och jordnötssås! Mmmmmm... Sen blev de att stressa iväg till träningen, har is och mentalträning.. Så det var det jullovet!
Sen att toppa de hela så bet jag precis sönder min tand. Jätte kul sådär på kvällskvisten!
Nu ska jag iallafall duscha en snabbis! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-01-11 @ 00:19:37 / http://johannameh.blogg.se/

HAHAHAHAHAHA!!! Jag kommer ihåg när vi skulle åka till sm med together och du sprang in i en dörr och bet av dej tanden!! Du hade lätt snyggaste smilet i laget sen! Hahaha, undrar vad domarna tänkte när de såg dej.. ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: