mysweetestthings -

I don't get it

Hejhej bloggeeeen
Va hos farbror doktor igår.. Han sa att antingen får jag leva med det, eller operera.. Väljer jag operation ska dom göra två hål för titthålet.. (?) höhö.. Sen hitta felet, bryta av, såga av, göra sönder helt enkelt.. och sy ihop igen.. och sen ska jag ha gips i 3-6 veckor, och sen rehabilitering på det.. Woho för gips under student och bal? Jag väntar, ser om de går över någon jävla gång.. Varför inte ta ett år.. vänta.. de har de snart gjort.. maj.. men de tar la några år antar jag.. Får operera senare om jag vill!
Sen åkte jag och mamma och fikade iallafall, mmmmhhmhmhmmhhmhm. Åt en panini och en mjuk snickerskaka! sååå gott! Sen köpte jag en tröja och ett par örhängen på Gina Tricot, köpte mat på ICA och åkte hem! Packade lite till Frankrike också, och tränade!
Whopwhop vi slipper morgonträningen! Börjar inte förrän klockan tio(: Tjohoooo sovmorgon till typ 7!(:
Iallafall.. Nu sitter jag i skolan, i onödan egentligen, behöver spela in min låt men här sitter jag istället.. behöver va hemmaaa!
Efter detta är det lunch och rörligtråkigäckelbild innan jag slutar och åker upp till mamma för att hämta lite tidningar, hem och packar, äter pannkakor, åker och tränar, har mentalträning, väntar på boom och sätter oss på bussen till Rouen!

I keep playing it inside my head, all that you said to me
I lie awake just to convince myself this wasn't just a dream
'Cause you were right here and I should have taken the chance
But I got so scared and I lost the moment again
It's all that I can think about, oh, you're all that I can think about

Is your heart taken?
Is there somebody else on your mind?
I'm so sorry, I'm so confused
Just tell me, am I out of time?

Is your heart breaking?
How do you feel about me now?
I can't believe I let you walk away when
When I should have kissed you

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-01-31 @ 21:40:08 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Om du blir opererad snart kommer ju gipset vara borta till studenten.

Postat av: Emma
2012-02-01 @ 15:23:18 / http://grannis.blogg.se/

Fast om hon opererar snart kan hon inte tävla/träna (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: