mysweetestthings -

I think i see a rainbow from behind the clouds.

¨
'
Kollade på en film och skrev en filmanalys om den filmen idag.. The Cove, delfinslakt.. Den va bra! Fick sluta tidigare och åkte och hämtade mina skor från Nelly på Ica Maxi! Sen åkte jag och fikade med världens bästa♥
Åkte hem med Ovve och lagade mat, innan vi åkte till träningen. Vi pratade med Helen, så nu känns det hela lite bättre iallafall. Så det är ju skönt! Känner mig inte helt värdelös längre (y'.
Imon är det iallafall torsdag, vilket betyder ett nytt avsnitt av OTH♥, skola, matlagning, och sen träning. På fredag ska jag antagligen ut en sväng med Thilda och Emmy! Men innan det, fika, igen, tredje gången denna veckan.. Och ingen av oss har pengar, men de blir bra.. Och på lördag ska jag jobba.. Och äntligen på söndag ska jag färga mitt hår, kanske sätta i fjäderextension och fylla på mina fransar! Efter det är det kalas på tölögården för Sandra och efter det träning!
I'm not giving in, I'll swim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: