mysweetestthings -

I want

Efter en grym helg är vi klara för VM! Tjohooo(:
Orkar inte beskriva så mycket, men kul hade vi som vanligt! Och jag tror jag tillochmed att jag är nästintill nöjd med mitt åk!
Efter tävlingen åkte vi hem, lagade mat, jag duschade och sen kom Sofia, Jimmy, Rebecca och Matte på middag! Alla skulle ha med sin pojkvän, men Justin kunde tyvärr inte denna helgen.. Mihii(; Va så brutalt trött på kvällen.. Klockan va halv nio och jag tänkte sova.. Somnade i soffan en stund men gick inte och la mig förrän vid tolv ändå..
Idag va det skola, Historia och Naturkunskap.. Två föroläsningar typ.. Fast naturen övergick snabbt till Filosofi.. jaja.. Slutade tidigare, och cyklade hem! Nu ska jag snart åka till ja vet inte.. Någonstans, förmodligen kungsmässan! Och Träffa Johanna, och lite senare ovve! Sen ska jag till läkarn och ta blodprov. Hem och laga mat, och lite senare blir det träning! (:
Tänker på mina fina vänner♥

Kommentarer
Postat av: Mami
2012-01-17 @ 00:28:48

Det var väl synd att han inte kunde komma nu när vi var samlade , men nästa gång så ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: