mysweetestthings -

Du kan va utkast

Ser fram emot morgonträningen i frankrike... 07.00, vilket betyder att vi borde vara i ishallen senast 6.. eller kanske tillochmed 05.30? Har dom ens öppet då.. hahha Då får man typ gå upp 4.. hahahahhahahahahhahahahhahahahahahahahha! och eftersom detta är på torsdag, dagen efter vi har spenderat 22 timmar i buss, kommer vi vara gaaanska trötta, och somna typ vid tolv.. Så fyra timmars sömn(y' woho!
Okej, idag har jag faktiskt nog mått lite bättre än igår.. Fast inte imorse, då va de sämre.. Men imon, kommer jag må grymt. Det är ju tanken som räknas har jag hört..
Så imon börjar skolan halv tio, och jag ska ta mig en promenix dit, ha en och en halv lektion innan mamma kommer och hämtar mig och vi åker till Varberg för att prata med herr doktor. Och antagligen planera in opperationsdatum.. Inget jag ser fram emot.. Och efter det ska jag typ packa lite tror jag.. Måste köpa lite matgrejjor som jag ska ha med till Frankrike, får se när jag kan klämma in det.. På kvällen blir det träning och sen är det tisdag, skola, packa, handla mat?, träna och sen bär det av! Wiie(:
Nu ska jag lägga in lite låtar på mobilen innan läggdags! Puss♥
Johanna, Emelie hade nog rätt..

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-01-30 @ 00:20:34 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Gillar rubriken! Usch för operationer.

Postat av: Johanna
2012-01-30 @ 09:47:54 / http://johannameh.blogg.se/

Hahahahaha! cooolt! :D undrar när ni kommer börja lyssna på mig.. ;) <3

Postat av: Emma
2012-01-30 @ 10:25:04 / http://grannis.blogg.se/

HAHAHAHAH DU KAN VA UTKAST HAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: