mysweetestthings -

Just a small bump unborn♥

Hej alla fina♥ Nu är det inte långt kvar till säsongen drar igång igen♥ Min sista säsong med världens bästa Team Convivium♥ Kommer bli ett grymt år, dock utan min bästa Oliv♥ Kommer suga lite, men de löser sig((:
Vet inte vad resten av dagen har att erbjuda, men det får vi se! Blir det ingenting tar jag mig nog en promenad(: Får se vad det blir! Puss på er♥ (Varför skrev jag ens något av dehär..? Hej onödig info)
Idag är det en vecka sedan bebisen skulle ploppat ut.. Still nothing. Så här får ni några bilder jag tog för ett jävla tag sen.. Innan studenten♥ 

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-07-20 @ 22:41:12 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Bebis! Jag gissar på att den kommer på söndag.

Postat av: Olivia
2012-07-27 @ 16:00:27 / http://heartman.blogg.se

ÄLSKAR ER TEAM CONVIVIUM!! kommer saknar alla sååå <3 vi ses ju, men inte på samma sätt.. är så avis på dig fedde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: