mysweetestthings -

Falling to pieces♥

Idag har vi haft en heldag för mamma, som morsdagpresent! Började vid 12 med att jag och Rebecca åkte och handlade mat, medans Sofia gjorde fransar på mamma. Sen åkte vi hem och gjorde iordning lite lunch, mackor, jordgubbar och ananas. Så åkte vi till salongen och åt det, och sen fixade vi smink och hår på mamma!
Sen va klockan fem och vi åkte hem för att börja med mauten! Samtidigt fixade jag mammas naglar! Det blev baconlindad kyckling, potatisgratäng, någon käck sås och sallad! Gott! Till efterrätt blev det after eight kladdkaka(((: Mmmmh. Efter maten var det biodags, Snow White! Den va helt okej!(: Så nu är jag hemma igen efter min lille promenix! Imon ska jag fixa grejjor inför Alanya! Snart är det dags! Nice!
Puss på er♥
glömde att publicera.. Yaay me!

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-06-18 @ 01:33:24 / http://grannis.blogg.se/

Nu blev jag hungrig när du berättade om all mat...

Postat av: Olivia
2012-06-19 @ 13:00:44 / http://heartman.blogg.se/

guuud va ni är mysiga <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: