mysweetestthings -

För vi ska ta studenten!

Såååå taggad just nu! Imon är det dags! ÄNTLIGEN!
Idag har jag vart på skolan och pyntat vårt flak. Blev lite kaos där ett tag när vi insåg att vi inte hade någon ström på flaket.. Så vi fick ringa runt och fick hyrt en i sista stund! Nice! Det måste dock lämnas tillbaka efter flaket, innan jag åker hem, men vafan! Det löser ju sig!
Sen åkte jag hem och åt mat, åkte till kungsmässan och köpte smink, åkte hem och städade och fixade med spotify på pappas data, dukade, blåste ballonger och dammade på mitt rum.. haha
Nu är jag alltså redo! Kan tillomed låten jag och Thilda har skrivit utantill! Får se hur det blir med det imon dock.. haha
Nu ska jag nog krypa till kojs! Klockan ringer redan 05:00 och klassen kommer 06:30! Åtta ska vi vara på skolan, och tolv springer vi ut! :D Sen är jag här hemma igen vid tre, och fram till att vi tar pendeln in till Göteborg vid 21:47! Kommer bli en lååång grym dag!
Puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: MAMI
2012-06-04 @ 22:44:22

Hahahaha, min älskade lilltös, EN ballong blåste du innan du måste göra något annat , sen stod jag o pappa o blåste tills vi var blåa i ansiktet ;) , !! Haha, men vad gör man inte för sina barn , !! Puss

Postat av: Emma
2012-06-04 @ 23:46:22 / http://grannis.blogg.se/

Hahahaha Yvonne!

Postat av: Syster!
2012-06-04 @ 23:51:23

05.30 kommer världens bästa syrra som ska fixa mitt hår och smink! Hur snällt är inte det? Tänkte bara tillägga :) det måste råkat försvinna!

Postat av: Olivia
2012-06-12 @ 16:04:16 / http://heartman.blogg.se/

asså eran låt <3 nu var ni ju fulla (eller ja du var) då ni sjöng den på din förfest, men den var fan klockren manetmannen. det var en underbar dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: