mysweetestthings -

Håller andan.❤

Heej finisar(:
En av de saker jag inte gillar med mac, är att jag inte kan göra ❤ längre): Utan att kopiera möjligtvis.. men det är jobbigt..
Jaa, jag sitter alltså på min nya mac, har tre procent kvar.. så jag måste upp och ladda den.. snart så!
Jag har inte orkat uppdatera på ett tag, har inte kännt för det, men det ska vi inte gå in på nu.
Jag har jobbat varje dag hela veckan, förutom igår, då jag var i halmstad och fixade min framtand, för sista gången trodde jag, men ska tillbaka och rotfylla den om två veckor, sen ska jag inte dit på en månad(: Så med en svullen vit läpp (snusvarning) och oförmåga att röra på ansiktet, tog jag bilen hem till Johanna, efter att jag ätit tacopaj hemma! Hemma hos Johanna kollade järngänget på footloose innan vi tog bilen ut på äventyr. Åkte och åkte, hamnade på de konstigaste ställena.. Var mer än halvvägs till Borås innan vi vände för att Ovve skulle köra sin kusin till Metaltown. Så vi åkte hem till Johanna och Ovve till Fjärås för att hämta dom. Vi kollade på 10 orsaker att hata dig och sen åkte jag och Emma hem! Jag körde nästan på en älg.. Precis vid sjukhuset.. Hjälp. Vad fan gör älgarna "mitt i stan"?
Idag har jag inte gjort någonting, bara sovit, fick gå upp när städerskorna kom hit vid åtta.. Sen sov jag i soffan en stund.. Väntar på ett paket.. Men nu orkar jag inte vänta mer, dom får lägga det i brevlådan. Nu ska jag gå upp till jobbet och hämta min cykel, som jag lämnade där igår. Sen ska jag jobba vid 17.. Stänger idag.. Hmm..
Imon ska jag och Emma på bio! (: LOL. Värt! Den vill jag se.. (:
Nu måste jag sätta min dator på laddning! Puss❤'
Justin släppte Believe idag, den har gått på högvarv.. Jag är kär❤

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-06-15 @ 15:15:47 / http://johannameh.blogg.se/

Hallå! Jag vill också se den!!! :)

Postat av: Frida
2012-06-15 @ 21:21:51 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Vafan är LOL?

Och har du delete-knapp på din dator?

Postat av: Mami
2012-06-16 @ 00:03:34

Ni e knasiga ;) <3

Postat av: Olivia
2012-06-16 @ 15:35:19 / http://heartman.blogg.se/

lol? whattahell?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: