mysweetestthings -

Let's go to the beach.

Hej där alla fina!
Jag har inte ork att skriva så mycket.. Men jag och ovve fick aldrig våra väskor, så vi har typ levt på Emmys grejer.. Haha! Igår festade vi, go hard or go home, vi went hard. (härom dagen gick vi home.. Internskämt..)
Nu går det inte att ta bort kursiv.. Doh!
Iallafall. Idag har jag och ovve vart på hamam, och shoppat grejer vi behöver för att kunna överleva här..(:
Jag vill ha min väska.. Ovve får sin imon, och dom hittade inte min.. Tur att hon tog med sig mycket kläder så jag slipper gå i samma resten av veckan.. 
Puss på er, det blixtrar och ösregnar här(:
Jag kommer vara blekare när jag kommer hem än vad jag var innan jag åkte. Kul.

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-06-22 @ 10:44:36 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Men dåligt att väskorna är borta! Vad åkte ni med för flyg egentligen?

Postat av: Emma
2012-06-22 @ 21:18:14 / http://grannis.blogg.se

Nu går det inte att ta bort kursiv haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: