mysweetestthings -

You're gonna find someone new♥

Hejsan hoppsan! Mycket har hänt sedan sist! Jag har vart på bal och busat ända in på småtimmarna!
I onsdags hade jag som sagt bal, och Sofia fixade hår och smink på mig och Emma innan jag skulle fotograferas! Sen åkte vi hem en snabbis innan det var dags att fotas i parken! Efter fotografering körde Johanna och ovve mig och Emma till götaplatsen där vi tog några fler kort innan vi vandrade ner till valand! Orkar inte skriva alla detaljer.. Men jag hade sjukt roligt! Det kan jag ju säga! :D
Sen i torsdags hade vi en mysig dag med typ halva klassen<3 va hemma hos Krille och grillade korv och satt bara och pratade i soffan typ.. Alla va bakis, så de va mysigt!(: sen åkte jag och tränade, näst sista träningen för denna säsongen.. Sen va jag och Emma ute på äventyr hela natten typ.. Tror jag var hemma vid fyra om jag inte minns fel!
På fredagen hade Emma skolavslutning och det firades med en tripp till donken! Haha! Sen åkte vi och spelade brännboll i kylan med klassen! Och på kvällen tänkte jag städa, men Jocke ringde och tyckte jag skulle följa med hem till Tobbe och äta pizza istället! Så de fick det bli! Sent blev det också..
Och igår va det klassfest! Svin kul! Va hemma hos charlie och drog sen ut till mingel! Go kväll!
Idag har jag vart i studion på skolan och fotat rebbes mage! Hon är gravid alltså.. Haha
Sen har jag ätit mat och vart och tränat!
Hade min sista "sista dagen innan sommar" träning med convivium ever idag. Alla va utklädda.. Haha!
Idag ska jag äntligen sova! Har inte gått och lagt mig före soluppgång sen i tisdagsnatt... Haha^^
Okej.. Mina ögon går i kors och det är ett under att jag inte har somnat än.. Puss<3

Edit: Jag somnade innan jag hann publicera inlägget... DOH!

 


Kommentarer
Postat av: Emma
2012-06-04 @ 13:30:31 / http://grannis.blogg.se/

Frida i busken Hahaha <3

Postat av: Frida
2012-06-04 @ 14:21:41 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Inga skor!!!

Postat av: Olivia
2012-06-04 @ 17:17:45 / http://heartman.blogg.se/

rubriken <3 asså korten på din syster!! <3 CONVIVIUM!!!!!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: