mysweetestthings -

I Wont give up♥

Hejhopp!
Det blev inte riktigt som jag sa.. Eller asså.. De blev massor av tårar av många anledningar. De är hårt att träna ett år för detta.. Herregud.. De är ju sjukt.. Och nu är det över. Fuck. Sista gången vi har åkt fina korta programmet i våra fina klänningar♥ Pappa geten..♥ Och på tisdag burlesquar vi för sista gången.. Blä. Iallafall.. Vi åkte grymt! Dock med två fall, som inte störde alltför mycket, och ett excessive use of ice avdrag i line.. Vi slutade iallafall på sjunde plats.. Nexxice åkte om oss.. Men de va väldigt tight från typ 8 och uppåt.. Iallafall mellan åttan och trean! Skiljde typ tolv poäng.. Och de är inte mycket! Så de kunde ju gå lite hur som helst.. Men de är lite roligare också, så att det inte är självklart vilken plats man hamnar på.. Skitsamma.. Efter tävlingen hade vi reception med Spirit uppe i idrottssalen innan vi tog en buss till hotellet för att göra iordning oss för skaters party! Det var nice!(: Efteråt gick vi hem och bytte om, satt och pratade en stund, kollade på åket och sen gick Jag, födelsedagsbarnet brother Louie, Carro, Ovve och gabriella ut och firade! Massor att fira, SM-Guld, VM-Sjua och Louises födelsedag! Värt! Vi åkte till Berså och va hemma vid fyra(:
Imorse gick vi upp vid tio och åt hotellfrukost för sista gången! Packade sedan i vårt bombnedslag till rum innan vi checkade ut! Åkte till ishallen och lämnade av Ovve och sen tog jag bilen hem, slängde in mina väskor och åkte till stationen. Tog pendeln till göteborg och gick på Universeum med Emmy, Emma, Mjöda och Thilda. Jag va så äckligt trött.. är det fortfarande.. Och nu ska jag snart sova..
Men Universeum va skojjigt! Sen åkte jag hem, och nu har jag ätit Lasagne, glass och kollat på Big Brother!
Nu ska jag sova! Godnatt♥
Imon är det skola. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: