mysweetestthings -

It's enough for me♥

Saker jag skulle behöva köpa inför sommarn, okej inte behöva, men vill... Ska försöka få råd med de mesta nästa lön!(: (Kanske inte hörlurarna då...)
399:- / Lindex
Jeans jacka! Seriöst, jag äger ingen, och de är typ ett måste... Skulle dock vilja ha en jeansväst också... Men jag får börja med en jacka iallafall (y'
399:- / Nelly
Spets Jumpsuit.. Svin fin! Jäg är kär i denna ♥
? / Prestige
Dessa fast med silvrig kedja.. Man kan aldrig ha för många solisar!(;
~400:- / Etsy
Ny Bikini♥
~650:- / Beats by Dre
JustBeats, grymma hörlurar! Äger inte ett par hörlurar atm, för jag räknar inte mina Iphone hörlurar som riktiga.. Dom är ju värdelösa... ):

Tänkte.. Jag skulle.. ja vet inte.. haha
Iallafall, sista APU dagen, värt.. Kom till skolan vid halv tio, fixade några små ändringar coh lämnade skolan vid halv tolv! När jag kom hem var städerskorna hemma, så jag tog mig en promenad runt omkring...
Idag börjar vårat VM-läger, i Frölunda Borg! Perfekt(:
Nu ska jag nita mina shorts lite, och måla mina naglar innan träningen! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emmy
2012-03-09 @ 19:34:32

Lite komiskt att jag precis kom hem från en shoppingtur! Köpte upp typ 1000 spänn.. Och ändå finns det mer jag vill ha :<

Postat av: Emmy
2012-03-10 @ 16:49:08

Svar: Bikinin hittade jag på New Yorker (y)

Postat av: Johanna
2012-03-10 @ 17:44:08 / http://johannameh.blogg.se/

Ingen fara på taket ;) ska se till att min födelsedag blir epic dock, så att ni också missar nåt ;) <3

Postat av: Johanna
2012-03-11 @ 23:49:40 / http://johannameh.blogg.se/

Haha, inte än.. Men vänta bara!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: