mysweetestthings -

Larger than life♥

Igår var det tisdag och första skoldagen för veckan, hade studiedag eller något i måndags.. Så i måndags slappade jag till 1000 innan träningen♥ Åh de va skojj! Och så äckligt jobbigt, när man inte är helt 100.. Vi gjorde inte så mycket, men det gick fort(: Så fick vi våra studentmössor! I skolan då... Så jag fick "gå in den".. Den är ju rund och felformad.. Så den är inte riktigt min size än, men de löser jag efter några dagar.. Efter skolan ringde iallafall emma och sa att hon, jag och Johanna skulle fika vid fyra! Så Johanna kom hit och hängde och va allmänt cool, som man blir när man är med mig.. Fast nej. Men hon va iallafall här. Sen tog vi cyklarna till Karma, fikade där i två timmar, mojsigt(: Sen cyklade jag till Ica Maxi, köpte godis (29,90/kg) och cyklade hem igen.. Sen slappade jag hemma resten av kvällen..
Bloody wednesday.. 6 timmar film. usch fy blä. Åkte hem, brände tre nya skivor till min bil, lagade mat, och nu ska jag åka och träna!
Tror jag har någon inflammation eller något... Käkar iallafall penicillin nu.. Det suger ju lite..
Jaja, nu ska jag byta om och grejjer innan träningen! Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-03-30 @ 14:10:22 / http://heartman.blogg.se/

"hade studiedag eller något", hahaha... Åh justeja tänkte inte ens på att vi inte var hemma! Vi kommer ha the best time i turkaland istället. puss på dig <3 btw, har köpt ett kilo godis på maxi denna veckan, två gånger.. båda påsarna är slut.. doh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: