mysweetestthings -

So why am I crying?♥

Åh va vårigt och mysigt det är ute. Wiiiie!(:
Not.
FML, de är snö): Men idag är typ sista APU dagen.. Vi har gjort klart båda reklamfilmerna och ska åka till Fjärås om två timmar.. Sen ska jag till jobbet och hyra film, äta min ben&jerry jag köper på 7-eleven i fjärås.. Och sen titta på filmen och boka biljett till Alanya♥
Fick hem min spetsbody som jag beställt igår... Men den va långärmad och de tänkte jag inte på.. Dumt.. Så jag beställde en utan armar som jag kan ha under crop tops(:
Iallafall... Det va typ de intressantaste.. Om de ens va de..
Har sett de senaste OTH avsnittet.. Dog lite.. 4 avsnitt kvar): Wääääääh
I'm not that fragile, I'm not gonna break. This is overated♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-03-08 @ 16:15:50 / http://grannis.blogg.se/

Finns det en 7-eleven i Fjärås?

Postat av: Emma
2012-03-08 @ 17:32:51 / http://grannis.blogg.se/

Jaaaaa! Juste :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: