mysweetestthings -

You won the battle but you lost the war.

Helgen har vart låång och uttröttande! Men så bra! Började i fredags, med ett sent ispass, lämnade kvar väskorna eftersom vi var först i ishallen på lördagen! Var hemma vid halv elva tiden och skyndade mig i säng för att klockan ringde klockan 6.. Tog mammas bil till träningen, hade de första ispasset. Hade frukostpaus och åkte sen och bowlade! Mitt lag vann (y' :D Sen åkte vi till en restaurang och åt mat innan vi åkte tillbaka till ishallen och hade videogenomgång innan ispass nr2! Efter de passet gick vi och la oss en halvtimma.. fyyyy va trötta vi va.. iallafall jag.. Sen hade vi sista ispasset och tränade så bra att vi fick sluta tidigare (y'
Sen igår så gick jag upp typ nio för att fixa slick, och åkte sen till salongen och förlängde fransarna innan jag åkte in till Göteborg och hämtade ovve, sen vidare till Borås! Där hade vi en grym uppvisning! Och åkte sen med Louise och Ovve tillbaka till Göteborg och Veronicas lägenhet och åt thaimat, kollade på tv och gjorde Salt and Ice challange innan träningen! Hahaha (: Vi var nog alla något övertrötta, och allmänt konstiga.. Sen åkte jag hem och åt Ben & Jerry's.. Dumt.. Men det är lätt att vara efterklok!
Idag har jag iallafall vart i skolan, tråkigt och jag va inte riktigt fokucerad.. men jag orkar inte skolan längre.. Så jävla tråkigt.. Har typ 57 uppgifter efter mig och projektarbetet ska snart in.. och jag orkar inte.. Bara 84 dagar kvar av helvetet.
Imon chekar vi in på Novotel! Wihooo! Ikväll är de sista vanliga träningen och det är 99 dagar kvar till Alanya!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-03-12 @ 17:10:21 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Har 57 uppgifter efter mig med. Suger rövhål

Postat av: Emma
2012-03-12 @ 18:48:06 / http://grannis.blogg.se/

Jag har inga uppgifter efter mig :D.. Okejdå kanske en eller två dådå.... Eller tre. Okej 5.



449 dagar kvar av helvetet ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: