mysweetestthings -

Young, wild & free

Igår blev det en hemmakväll med Tacopaj, Big Brother och tidigt i säng.. Imorse vaknade jag av mig själv (love it!) vid nio och gjorde mig iordning mig för jobb! Åt frukost, jobbade till 16, åkte och lämande pengar, köpte lite stuff på kungsmässan innan jag åkte hem. Nu har jag duschat och håller på att göra mig iordning, ikväll blir det party! Och imon är det våffledagen! Kan de bli bättre? Svar ja.. men skitsamma!(: haha.. Kul där. Jo men de va väl allt, ha de gött igelkött!

Ed Sheeran är för övrig för jävla bra..

Maybe tonight I'll call ya, a
fter my blood turns into alcohol.♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-03-25 @ 00:52:05 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Hahaha! "Kan det bli bättre? Svar ja".



Ed är gingerrrr (: Min fetisch approves.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: