mysweetestthings -

A fighter keeps fighting

Idag har vi vart i skolan för allra sista gången, om man inte räknar studenten! Ska dit en snabbis på fredag och lämna böcker och be om nyckel till skolan dock..
Har ätit i bamba för sista gången.. Lämnat in våra datorer.. Jag har äntligen lämnat in alla arbeten! Äntligen klar med allt! :D Såååå skönt!
Har ont i hela kroppen idag.. Bara för det där dumma fallet igår.. Känns som om någon har kört över mig med en bil. Inte för att jag vet hur det känns, men skulle jag veta det så skulle de nog kännas såhär..
Nu ska jag städa mitt rum, och fixa lite stuff inför imon! För imon är det baaal! Ska bli as kul! :D Wäääj (:
Men först ska jag spela gitarr... (: Tehee(:
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-05-29 @ 23:33:56 / http://grannis.blogg.se/

<3

Postat av: Olivia
2012-05-30 @ 07:27:21 / http://heartman.blogg.se/

fattar inte hur du fortfarande kan va singel.. du är vacker på utsidan, vacker på insidan OCH musikalisk.. shittans alltså, dat is one of a kind


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: