mysweetestthings -

Any place is better<3

Gårdagen blev lyckad! Hade svin kul! Dock var det för jävla stressigt, fick sluta träningen lite tidigare men hade typ en timma för att göra oss iordning innan bussen gick.. Jag hade inte kommit på vad jag skulle ha på mig, inte sminkat mig, inte fixat mitt hår när det va tjugo minuter kvar.. Och då höll jag fortfarande på att locka linneas hår... Snacka om stress! Vi fick springa till bussen(: jag tog det lugnt eftersom jag skulle jobba.. Så jag va ju nästintill nykter! Vi kom inte in på valand så vi gick till berså istället.. Jag och Louise åkte hem vid tre, lillen och Linnea kom hem vid typ sex.. Haha^^
Idag när vi vaknade cyklade vi till affären, handlade ingridienser, åkte hem och lagade våfflor och sen satte vi oss alla fyra och solade på altanen i typ tjugo minuter innan jag va tvungen att åka hem och dom cyklade för att bada! Jag fick tillome lite färg.. De trodde jag inte! Har grymt ont i min tå... (btw)
Nu har jag precis jobbat klart och är så jävla trött... Det har jag inte vart på hela dagen, men när jag satte foten på jobbet blev jag trött.. Haha!(:
Puss<3
ooooh, justdeee! Någon random som jobbade på berså gav oss vip kort, så nu kommer jag in gratis på onsdagar(y) värt!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: