mysweetestthings -

för dig ska jag göra det tusen gånger om

Ovve bloggar hell yeah! Detta kommer bli kul.. Ni förstår, jag och Fedde har olika sätt att blogga på, Fedde hoppar rader
mellan
varje
mening,
medans jag skriver i en löpande text (sparar tid, livet är för kort). Så just nu sitter järngänget, dvs. Johanna Emma Fedde och jag inne i tv-rummet och försöker sätta på Justin Bieber (hehe) men hittills har det inte gått så bra. Så så ligger det till. Vi satt nere på Karma i flera timmar förut och först när vi märkte att skivan dom spelade med gamla låtar inne på caféet hade gått om typ tre gånger så bestämde vi oss för att gå. Åkte till maxi, köpte jordgubbar som nu är uppätna för längesen, och begav oss hit. Tänk om alla var som oss, vilken underbar värld vi skulle leva i. Bara ta allt med en klackspark som vi gör när bara vi är tillsammans.. Bredvid mig ligger Feddes studentmössa och nu är det exakt en månad kvar, för den 5 juni smäller det och cirka två veckor efter det drar vi till TURKIET! Nom nom nom, turkar ftw.... eller?... Nej nej, dom får nöja sig med att betala våra drinkar :) och kanske en svettig kram.. hahaha.. Jag har inte höga förväntningar, men IT'S GONNA BE LEGENDARY!! Älskar dig min feddis, du är mitt mongobarn (SHE'S MINE!) ♥
Pussar från en osminkad Ovve i din goa onepiece och självlysande strumpor, tillsammans är vi bäst korvis

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-05-06 @ 01:25:15 / http://heartman.blogg.se/

Fyfan va jag är bra :))

Postat av: Emmy
2012-05-06 @ 11:33:17 / http://emmythornelof.blogg.se/

Hahah skönt inlägg! Mer Ovve åt folket ;) Alanya kommer bli awesome! ♥

Postat av: Johanna
2012-05-06 @ 17:34:49 / http://johannameh.blogg.se/

Söta kvinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: