mysweetestthings -

I'm gonna let it happen to me♥

Denna låten betyder så mycket just nu.. Jag orkar inte.

Ovve vet inte vad hon pratar om.. jag skriver visst sammanhängande! Nästan iallfall! Man måste ju ha radbyte lite då och dåå...
(typ här) I fredags var jag i skolan, hände inget spännande.. och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.. pinsamt.. SM-middag var det iallafall i torsdags.. komme inte ihåg om jag berättat om den.. det va kul iallafall(: Jo just det! jag provade ju balfrissa med Soffipropp och åt kinamat med henne! (: Igår jobbade jag 11-16 och åkte sen mot Karma för att träffa mitt järngäng♥ Har inte umgåtts på jag vet inte hur länge.. Satt på Karma typ tre timmar eller något, och åkte sen till Maxi för att köpa mojs till kvällen(: Sen va vi hemma hos mig.. gjorde inte så mycket.. bara va.. Och kollade på film, försökte sätta på (6767) Never Say Never i närmre en timma, men det gick inte.. Varken vid projektorn eller tvn, så vi gav upp och kollade på Wild Child sen!
Idag har jag bara pluggat, ätit mat och tränat! Efter träningen åkte jag till salongen och Sofia fixade till mina fransar lite, ska göra dom en gång till innan balen så vi gjorde inte så mycket(:
Jag ramlade på träningen idag -.- Tveksamt på om jag kommer kunna ta mig ur sängen imon.. Kan inte lyfta benet typ :D Wääj.. Nu ska jag lyssna lite musik, läsa bloggar och somna tidigt! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-05-06 @ 22:44:51 / http://grannis.blogg.se/

Hade precis fått ut låten ur huvet... Men den är bra!

Postat av: Olivia
2012-05-06 @ 23:01:48 / http://heartman.blogg.se/

hahaha men ursäkta dååå!! Du har fler radbyten än någon annan i järngänget iallafall.. Haha jaaaa eller en av dom som Louis trampade på! haha 6767... sötis, ramlarN, krya på rumpin/benet/höftis. tack för helgen <3 lyssna inte sönder låten för mycket nu, den är för bra för att bli slutkörd ;) men förstår dig, den säger mucho <3

Postat av: Frida
2012-05-06 @ 23:11:50 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

När de sjöng den i Glee<3 (VARFÖR gick hon tillbaka till honom!?!? Korv)

Postat av: Johanna
2012-05-06 @ 23:23:04 / http://johannameh.blogg.se/

Goa fridisen <3 krya på vart du nu fick ont när du ramla ;) sjukt grym lååååååt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: