mysweetestthings -

You're a bad idea♥

Sitter just nu och kramar spritflaskorna som står på mitt skrivbord.. Måste hitta en plats för dom.. börjar bli jobbigt att sitta vid datorn..
Dagen va ganska kort.. Softade ute i solen på filmlektionen typ, åt lunch, gammal kyckling, klumpiga makaroner och chokladpudding! Sen väntade vi en och en halv timma på att nästa lektion skulle börja, skrev en utverdering och åkte hem.. värt att vänta..
Nu har jag fyllt i min tattoo! Ser grym ut än så länge! Blöder som fan dock.. Ont gör de också.. Aja(:
Jag är så jävla taggad för student nu btw! Åkte till kungmässan och köpte fjärilar, studentpresent och vax! Så på måndag ska jag vaxa los leggos, ifall ni undra!
Hmm.. Nu måste jag plugga.. Har sjutit upp det.. men this is the moment..
Puss på er.. Hörs nog senare när jag tar en paus från detta äckliga.. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-05-24 @ 18:47:52 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Du kan ge sourzen till mig så blir du av med en i alla fall (;

Postat av: Emma
2012-05-24 @ 19:48:04 / http://grannis.blogg.se/

Haha så sitter du fortfarande med dem vid skrivbordet! Jag skulle ha krossat minst tre vid detta laget..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: