mysweetestthings -

All by myself, I'm here again.

Hejhopp! Pre-event gick jätte bra idag!((: Känns grymt! Nu väntar en veckas hårdträning innan de bär av till Nittorp nästa helg!(:
Igår jobbade jag, och vid halv sju kom familjen Andersson hit och åkte väl strax innan tolv! Mycket prat hela kvällen! trevligt(: hihi
Gick och la mig ganska direkt, men somnade inte förrän två någon gång.. Imorse ringde klockan vid åtta och jag fixade hår och smink, åkte till Marconi vid halv tio och tränade! Vid tolv tiden va vi i Landvetter ishall! Hade uppvärmning och sen tränade vi i 30 minuter! Grymt(: 
Har haft ont i huvudet i två månader men idag är den för jävlig.. spränger i hela huvudet.. Ryggen känns bara värre och värre också..
Nu har jag precis kommit hem från Marcus, va där och gosade lite, och kollade på Johan Falk^^ Nu har korvisen åkt och lanat.. 
Och idag och imon är jag ledig, min lediga jobbhelg, och ledig från träning imon också! Gött! Sånna helger borde man ta vara på! Och skulle egentligen ut ikväll.. men dom ville hellre lana.. Så jag spenderar min helg all by myself! Träffar iallafall Marcus någon gång imon förhoppningsvis. På "dagen" (aka, efter 18.... Tidsuppfattning människa...(: U got some?(; ) Imon åker hela familjen till Spanien också.. Känns bra..... Korvar. Jag ska på is på måndag iallafall...
Nu ska jag fixa sims så jag har något att göra hela kvällen/natten/imorgon. (puckad som jag är har jag försökt ladda ner de i flera dagar när jag har spelet hemma....) 
Men föööörst! Duschaaa! 
VM förra året... ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-11-21 @ 14:38:27 / http://heartman.blogg.se

Asså åååh den bilden <3 maggan <3 hahaha... när du ska byta dina ont-i-huvet orsaker så ska jag skaffa några! Fattar du? Hoppas det.. Säg till när du ska byta iallafall!

Svar: jaaaa! sötis! Vi fixar! jag ska ringa på min lunch imon! Säger till dig att jag har kommenterat när du har tränat klart! hoppas jag inte glömmer..(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: