mysweetestthings -

And you let her go.

Sitter just nu i mitt kök och är varm.. Har på min fluffiga Victorias Secret tröja med päls i.. det är vaaarmt.. 
Gick på is i lördags. Och gick av 40 minuter senare. Får inte åka på pre-event och gå på is nästa måndag igen. MIN RYGG SUGER. FUCK YOOOOU. Jag är arg. 
Skitsamma. Efter träningen hade vi fys och sen åkte jag hem och sov lite innan jobbet. Jobbade stängning och åkte sen hem till Marcus och sov där! Sen åkte jag till jobbet på morgonen och jobbade till tre. Åkte hem, och så klippte hon matte, och jag bad om att få klippa mina toppar.... Sen åt vi middag och glass innan jag och Sofia åkte till träningen! Tränade till 22 och jag åkte sen hem och släppte av Sofia och åkte hem till Marcus! Vi kollade på Johan Falk och gick och la oss sen! Imorse skulle han jobba och jag drog mig ur sängen 8:40 och satt i bilen påklädd och med linser 8:44.. haha ^^ okej.. de va inte så snabbt.. men skitsamma.. 
Nu har jag ätit frukost, kollat på serier, sovit och måste egentligen städa.. Hehe
Ikväll är det dans 19-21 och imon ska jag jobba för Lena 5:45-13/14 och sen är det koreografiträning, och efter det ska jag ta mig till bergakungen själv (ni som känner mig vet hur grym jag är på att köra bill i göteborg och på att ens hitta till göteborg..) så vi får se om jag kommer fram.. har iallafall en och en halv timme på mig att ta mig dit, så någon gång kommer jag nog fram! Imon är det nämligen dags för Breaking Dawn pt2.. Wiie! Sen är de över. Slut. Jag är iallafall ledig på onsdag, och de är marcus med! Så då ska jag vara med min bäbis. Hoppas jag iallafall!(:
Sen jobbar jag torsdag, fredag och på lördag är de Pre-event!! Och jag får inte vara med ))))): Feeel my ångest. På fredag kommer min gamla barndomskompis Linnea + familj hit! :D Can't wait!(: 
På söndag åker hela min familj till marbella för att fira pappas 50 års dag.. Jag får inte (vill inte) åka med.. För jag måste träna! Suuck! Men då ska jag ju stå på is. SKA. Skiter helt i om jag får ont i ryggen faktiskt. Har ingen plats kvar i något program och de ska de ändras på. Även om jag inte kan göra något åt de när Helen väl har besämt sig.. Skitsamma. 
Nu ser jag förövrigt ut såhär, och jag har ångest... ångrar mig... (Låt er inte luras av mitt leende..)

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-11-21 @ 14:34:49 / http://heartman.blogg.se

Åter igen, rubriken <3 Fedde, på JVM/VM ska vi åka, punkt. Vi ska åka. Luggen <3 hihi

Svar: Asså,,, HUR JÄVLA MYCKET HAR DU KOMMENTERAT KVINNA?? hahahaha sötis!Det ska vi! Verkligen!
Käft.
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: