mysweetestthings -

Idag är en bra dag, idag är de bra

Idag är de bra! Jätte bra! (har dock inte energin till att vara så hype...)
Klockan ringde fem, och jag åkte och jobbade.. Vid tjugo över nio ringde johanna (kunde inte svara så hon smsade) och skrev att hon hade köpt VIP biljetter till 1D i stockholm 8 Maj!!!! :D:D:D:D:D::D Skuttade igenom halva butikan (samtidigt som en kund kom in) och berättade för mamma och skuttade tillbaka.. Han skrattade åt mig.. De gjorde mamma med.. haha 
Sen tankade jag och åkte till träningen. Och igår så kammade jag mina vantar så dom va gossiga idag(((: Och jag hade en mysig saftflaska med mig till träningen. Och så kändes min rygg bättre (men intte nu, men de låtsas vi inte om) och sen kom ovve också, och vi stog bara och tittade på varandra och stog och små hoppade... hahah
VI SITTER(/står) PÅ RAD 5!!!!! DE ÄR JÄTTE NÄRA :D
Efter träningen åkte jag och ovve in till stan och hjälpte Johanna med en grej åt hennes mor! Sen krånglade vi oss ur göteborg och jag körde hem henne till nattis, åkte själv hem och sov i 27 minuter och nu ska jag börja locka håret! Om en timme ska jag vara klar och åka in och hämta marcus!(: Sen ska vi äta middag på esters med hela familjen! Can't wait! Är hungrig!
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-11-21 @ 14:31:00 / http://heartman.blogg.se

Kan 8 maj vara typ.... imon?! då allt är över och vi har hela våra liv framför oss! jag vill haaa

Svar: Vääääärt! Fyyyyyy va skönt! :D
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: