mysweetestthings -

Starry eyes that make me melt♥

My head hurts. Again. Och då ska vi inte tala om min rygg.. Känner att de enda jag gör är att klaga.. Men på riktigt. Jag ääääär sååååå trött på den jävla ryggen.. Får ondare och ondare för varje dag..... Linnea spydde precis. hahahhahah skuttade av isen och spydde.. stumpan! DE ÄR GRÖNT. åååååh va äckligt! kvälningar på hööög nivå! UUUUSCH. Nu mår jag illa): 
Iallafall, imorse vaknade jag hos marcus, han åkte och jobbade och åkte sen hem en snabbis innan jag åkte och jobbade 10-16! Sen efter jobbet åkte jag hem snabbt och bytte om och träffade johannisen på kungsmässan tjugo i fem! Körde fel för att jag pratade med henne i tlfn också.. hehe.. Hon va skyldig mig en fika, så vi hamnade på espresso house i typ en timme innan jag va tvungen att åka och tanka innan träningen! Näääästan under 500 spänn! gött((: Sen har jag tittat på träningen, och nu sitter jag och tittar på boomerangs träning, för att ovve ska åka med mig hem! 30 min to go! Sötisen har kommenterat min blogg tidigare idag.. 12 kommentarer.. TOLV! haha sötis! 
Saknar min pluffs! Ska sova hos honom imon hoppas jag! Imon är jag tränings ledig dessutom! Gött! De händer inte ofta! Då hänger jag nog med min oliv! Och på fredag och lördag är de dags för Nittorp! Hoppas jag åker... 
Eeeh, imon ska jag jobba, och sen jobbar jag söndag igen, och sen onsdag! (: Efter jobbet ska jag till kiropraktorn igen! Förhoppningsvis sista gången! Eeeeh... jaa.. de va de! 
Ovve hälsar!
Nuuuuu ska jag fortsätta titta de sista, sen ska jag skynda hem och sova! Kör rallyyyyyyy. 
NEJ. inte rally, köra lugnt! Hoppas på icke frost imon bitti. Vill baaara sova. Låt mig sova. snälla. Bara lite då? 
Okej... PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-11-22 @ 03:01:26 / http://heartman.blogg.se

hahahahahaha asså Linneas spya!! Dör ju.. På Lisas skor också.. Är också trött på din rygg, vill att du ska åka och njuuta av ditt sista år som junior! Ger din all läkningskraft jag har kvar, för du skaaaa tävla JVM! <3
Haha, ville ju kommentera, har inte gjort de på så länge ju så jag ville makea up for it.. Men 12 är ju bajmånga hahaha.. Pluffs! Där kom det. hehe.. Ååååh imon ska vi hängelihänga :D mysigt!
Nu får du sooova! Hoppas du sover gott <3 det förtjänar du :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: