mysweetestthings -

When you smile, are you thinking of me?

 
Har egentligen inte ett dugg intressant att skriva om, men uppdaterar er ändå! 
Igår jobbade jag 5:45-13:00 och åkte sen till kungsmässan och köpte ny fondation! Åkte hem och sov en stund, sen åkte jag på massage och sen till Lindgren och jobbade till halv nio! Bara tre timmar, men det kändes som en evighet.. fy.. Mitt bord packade 21 lådor med bara omslag, och 600 färdiga kalendar.. tråkigt värre! Sen åkte jag hem en stund och sen kom marcus och hämtade mig och vi kollade på Johan Falk och somnade sen! Imorse skulle han till jobbet, och jag fick skjuts hem och åt frukost! Sen åkte jag till Rebecca för att ta kort på lilltjejen! Får se om jag lägger upp någon bild när jag har redigerat!(: Sen åkte jag hem och ska åka och jobba stängning nu! 16-22! Sen åker jag hem till min fina och sover där, och imon 08:00 kan ni hålla tummarna för mig (i doubt att någon är vaken vid den tiden) för då ska jag gå på is. känns lite bättre i ryggen idag, och hoppas de är på bättringsvägen nu! Efter träningen är de fys och sen ska jag hem och jobba stängning igen! Och på söndag öppnar jag! Jobbar till 15 och har "sen träning" (åker hemifrån 18) men kan säkert vara med på lite av farsdag middagen.... Smällar man får ta.. 
Här får ni en av bilderna i dålig kvalité iallafall(: 
Nu ska jag byta om! Puss på er♥
 

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-11-21 @ 14:33:30 / http://heartman.blogg.se

Assåååååå... Jag OGILLAR lindgren & söner, haha.. men igår var det fan roligt! Man bara stod där och, stod....

Svar: Hahaha bara stod där och... stod där och... stod! hehe(: Chiquita chiquita!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: